Reserveren

Reserveren

Alle vragen & antwoorden over Reserveren

Terug naar alle vragen

Ja, je kunt nu eerst een schatting doorgeven en later het definitieve aantal personen.

  • Let op: wijzigingen in het aantal personen kun je nog doorgeven tot 5 dagen voor de gereserveerde datum. 
  • Het doorgegeven aantal personen wordt berekend. 
  • Het afmelden van personen binnen 5 dagen vóór de datum kan in rekening worden gebracht.

Eventuele wijzigingen in het aantal personen ontvangen we bij voorkeur via de e-mail (info@postwagen.nl). Dit onder vermelding van het referentienummer.

  • Wijzigingen in het aantal personen kun je nog doorgeven tot 5 dagen voor de gereserveerde datum. 
  • Het doorgegeven aantal personen wordt berekend. 
  • Het afmelden van personen binnen 5 dagen vóór de datum kan in rekening worden gebracht.

Eventuele wijzigingen in het aantal personen ontvangen we bij voorkeur via de e-mail (info@postwagen.nl). Dit onder vermelding van het referentienummer. 

Ja, de Calamiteitendekking. Dit is een voordelige annuleringsregeling voor calamiteiten.

Er is altijd een kans dat je de boeking moet annuleren wegens onvoorziene omstandigheden. Het is een geruststelling dat je de boeking zorgeloos kunt annuleren bij (bijvoorbeeld) een trieste gebeurtenis. Mét calamiteitendekking voorkom je dat je in zulke gevallen tegen vervelende kosten aanloopt.

Mét calamiteitendekking is ‘slecht weer’ als reden voor een annulering geen enkel probleem. Zonder de dekking kunnen we altijd kijken naar vervangende activiteiten. Er worden echter alsnog kosten in rekening gebracht als je afziet van het aangeboden alternatief (of als er geen alternatief beschikbaar is op dat moment).

Gasten kunnen desgewenst de dekking UIT zetten. Dan wordt er een bedrag in rekening gebracht als je de reservering zou annuleren. 

Nee hoor, dit is alleen een handig overzicht van de kosten. De betaling zal achteraf zijn.

 Dit is een voordelige annuleringsregeling voor calamiteiten.

Er is altijd een kans dat je de boeking moet annuleren wegens onvoorziene omstandigheden. Het is een geruststelling dat je de boeking zorgeloos kunt annuleren bij (bijvoorbeeld) een trieste gebeurtenis. Mét calamiteitendekking voorkom je dat je in zulke gevallen tegen vervelende kosten aanloopt.

Mét calamiteitendekking is ‘slecht weer’ als reden voor een annulering geen enkel probleem. Zonder de dekking kunnen we altijd kijken naar vervangende activiteiten. Er worden echter alsnog kosten in rekening gebracht als je afziet van het aangeboden alternatief (of als er geen alternatief beschikbaar is op dat moment).

Gasten kunnen desgewenst de dekking UIT zetten. Dan wordt er een bedrag in rekening gebracht als je de reservering zou annuleren.

Ja, je kunt later nog een activiteit bijboeken als die activiteit beschikbaar is op het gewenste moment:

  • Geef de extra activiteit door via de e-mail (info@postwagen.nl). Dit onder vermelding van het referentienummer.
  • Onze afdeling planning gaat dan kijken of het lukt. Je krijgt een nieuwe bevestiging per e-mail. 

Ja, als bedrijf kan dat. 

  • Geef in het Opmerking-veld bij je reservering duidelijk de juiste factuurgegevens door.
  • Ben je dat vergeten? Stuur dan een e-mail naar info@postwagen met de factuurgegevens en vermeld het referentienummer dat op je reservering staat. 

 

Je kunt wijzigingen doorgeven via e-mail. Het personeel van Posta7 & De Postwagen voert deze wijzigingen dan door. Dit kun je niet zelf doen. Via e-mail bevestigen we de aanpassingen.

De Postwagen
Posta7
De noordelijke hotspot

Lounge, fun en events. Posta7 bij de A7 is dé hotspot van Noord-Nederland voor een geslaagd dagje uit.

  • Mooiste activiteitencentrum
  • Centraal in Noord-Nederland
  • Groot terras (indoor & outdoor)